Webináře

Prozradíme tipy a triky, jak na Contesaura, naučíme tě lépe plánovat obsahový marketing, nebo si jen tak popovídáme o marketingu.

Marketingový Tlach #14: strategie distribuce obsahul

Marketingový Tlach #14: strategie distribuce obsahu

Sdílení zkušeností a výměna názorů nám v týmu dobře funguje, tak jsme se rozhodli pozvat i tebe. Víc hlav víc ví a čím víc toho víme… tím je to zajímavější. Patříš mezi markeťáky, nebo na klientské straně? Ať jsi z firmy, agentury nebo stojíš na volné noze, připoj se a diskutujme o věcech, co nás pálí.

Nejde o webinář nebo workshop, ale moderovanou diskuzi. Budeme se navzájem ptát, sdílet názory i tipy a každý se dostane ke slovu.

Téma dubnového Tlachu je “strategie distribuce obsahu”. Hlavní otázky budou:

  • Jak určíš nejefektivnější kanály pro distribuci obsahu
  • Jaké úspěšné taktiky používáš ke zvýšení dosahu obsahu s omezeným rozpočtem?
  • Jak optimalizuješ obsah pro různé kanály?
  • Jakou roli hraje segmentace publika ve tvé distribuční strategii?

Marketingový Tlach #15: SEO a optimalizace obsahu

Marketingový Tlach #15: SEO a optimalizace obsahu

Sdílení zkušeností a výměna názorů nám v týmu dobře funguje, tak jsme se rozhodli pozvat i tebe. Víc hlav víc ví a čím víc toho víme… tím je to zajímavější. Patříš mezi markeťáky, nebo na klientské straně? Ať jsi z firmy, agentury nebo stojíš na volné noze, připoj se a diskutujme o věcech, co nás pálí.

Nejde o webinář nebo workshop, ale moderovanou diskuzi. Budeme se navzájem ptát, sdílet názory i tipy a každý se dostane ke slovu.

Téma červnového Tlachu je “SEO a optimalizace obsahu”. Pronikněte do nejnovějších strategií SEO pro obchodníky s obsahem, včetně výzkumu klíčových slov, SEO na stránce a začlenění SEO do procesu plánování a tvorby obsahu.

Hlavní otázky budou:

  • Jaké techniky používáš pro začlenění SEO do počátečních fází plánování obsahu?
  • Jak vyvažuješ cílení na klíčová slova s přirozeným jazykem a zapojením čtenářů?
  • Jaké nástroje považuješ za nejúčinnější pro sledování výkonnosti SEO?
  • Jak se tvoje strategie SEO přizpůsobila změnám v algoritmech vyhledávačů?

Marketingový Tlach #16: Měření a analýza obsahu

Marketingový Tlach #16: Měření a analýza obsahu

Sdílení zkušeností a výměna názorů nám v týmu dobře funguje, tak jsme se rozhodli pozvat i tebe. Víc hlav víc ví a čím víc toho víme… tím je to zajímavější. Patříš mezi markeťáky, nebo na klientské straně? Ať jsi z firmy, agentury nebo stojíš na volné noze, připoj se a diskutujme o věcech, co nás pálí.

Nejde o webinář nebo workshop, ale moderovanou diskuzi. Budeme se navzájem ptát, sdílet názory i tipy a každý se dostane ke slovu.

Téma zářijového Tlachu je “Měření a analýza obsahu”. Prozkoumejte, jak měřit úspěšnost obsahových kampaní, se zaměřením na klíčové ukazatele výkonnosti, analytické nástroje a techniky interpretace dat pro zdokonalení budoucího obsahu.

Hlavní otázky budou:

  • Jaké klíčové metriky považuješ za zásadní pro měření úspěšnosti obsahu?
  • Jak využíváš analytiku k vyhodnocení své obsahové strategie?
  • Můžeš se podělit o příklad, kdy data výrazně změnila tvůj přístup k obsahu?
  • Jakým výzvám čelíš při propojování výkonnosti obsahu s obchodními výsledky?

Jak ochočit Contesaura

Jak ochočit Contesaura

Vydej se na 30minutovou expedici zdarma do nitra aplikace Contesaur. 🦖 Zasekni drápky do digitálního obsahového plánu a zeptej se na všechno, co tě zajímá.
newsletter

Zajímá tě, co se bude v Contesaurovi dít dál?

Sleduj náš evoluční newsletter.

Copyright © 2023 Pretty Much Nomads